Sarah Gooder neskatoaren aitormena

Umeen esplotazioa XIX. mendeko Ingalaterrako meategietan (Irudiaren iturria: apuntes.santanderlasalle.es)

Gawber-eko putzuan egiten dut lan. Ez da oso neketsua, baina argirik gabe egiten dut lan eta bildur naiz. Goizeko lauretan, eta batzutan hiru t’erdietan joaten naiz, eta arratsaldeko bost t’erdietan ateratzen naiz. Ez dut inoiz lorik egiten. Batzutan, argia dagoenean abestu egiten dut, baina inoiz ere ez iluntasunean, orduan ez naiz ausartzen abestera. Ez dut putzuan egotea gustoko. Erdi lo egoten naiz batzutan goizean, joaterakoan. Igandeetan eskolara noa, eta irakurtzen ikasten dut. […] Otoitz egiten erakusten didate […] JesuKristori buruz hitz egiten askotan entzun dut. […] Askosaz gehiago nahiago dut eskolara joatea, meategira joatea baino.

Sarah Gooder neskatoaren aitormena, zortzi urte zituelarik. Ashley Komisioak eskuratutako testigantza, Ingalaterrako meategietako egoera ikertzeko. 1842



Dokumentuak / 3. Gaia
Utzi erantzun bat

